Alla inlägg den 28 mars 2016

Av Edith Frogworth - 28 mars 2016 08:15

   


Hej.

 

Jag heter Edith Frogworth och tillhör den äldre generationen som spelar Star Stable Online. Jag finns på server 3 - Fluffy Unicorn och bor i Moorland. Där hyr jag stallplatser av Mr Moorland och trivs bra här då det är nära till ridbanan och det härliga naturen utanför stallet.

 

Är en glad tjej som är en skogsmulle i grunden men tar även ett pass å annat träningspass för att hålla formen. För att koppla av så blir den en shoppning runda i gallerian eller en paus vid stranden vid FP strand. 


Det är svårt att skriva om sig själv....men det var lite om mig och hoppas att vi ses...

 

 

 

   

 

Välkommen till min blogg. Jag heter Edith Frogworth och detta är min blogg om mitt äventyr runt om i Jorvik.

 

Hoppas att vi ses!

Stall Frogworth

Box 1 - Frogclash aka Ash, Jorvikiskt varmblod.

 

Copyright

Alla bilder är från hästspelet Star Stable Online och fotade av mig. Låna gärna bilder men länka tillbaka till mig.

 

Bilder samt youtube klippet är från onsdagsuppdateringen och lånad från Star Stable Online egen hemsida: /www.starstable.com/se/

 

Bakgrundsbilden är lånad från Esmeralda Silverforce hemsida.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016
>>>

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards